halvår idag:)

Humör: trött men glad
Gjort: Varit i tumba med familjen och handlat lite smått och gott...mamma ja köpte ramarna till dig;)
Planer: fika snart med fralles kokosrutor:)
Ser på: min dotter som fyller ½ år idag:)
Lyssnar på: julmusik på dvd
Läser: fina komentarer jag får<3
Dricker:bara vatten idag men snart kafe
Äter: lagat jätte god mat med spenat o grejer..mums

Bästa: att det är ingen vanlig dag för de e esmeralda och alina´s halvårsda hurra hurra hurra
Sämsta: hmm..just ida inget
Barn: lite småsjuk men så glad, speciellt när hon satt i pappas knä på bussen:) då skratta hon o prata med alla:)
Väder: kallt..burr





jag i h&m tröja, mössa jc, jeans bikbok lillan tröja h&m, jeans kappahl





st

lillan leker framför tvn

pappa bakar åt mamma<3



googla på siam tattoo så kommer ni fram till stället ja gör mitt hår:) om ni bokar tid så hälsa gärna från mig;) super trevlig tjej som gör allt själv<3


Kommentarer
Postat av: naddie.

älskar ditt hår.. det är så sjukt snyggt i dom färgerna!

2008-12-31 @ 00:47:15
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0