hej hej...

kom nyss hem från stan....shiit va mycket folk det var, jag och noelia gick lite efter vi varit i hässelby och gjort mitt hår. Jag lämnade in min dumma mobil som bara dör hela tiden så nu är jag mobillös tills jag får låna en, bara så ni vet!
bilder från dagens hårbesök:


lillan fick låna en gåstol som var där:D

ville sitta i mammas knä ofta....hmm tror hon börjar bli väldigt mammig

somna även hos mig oxå<3

detta blev slut resultatet, färgen är dock lite anorlunda i vekligeheten:)




nu är ser ja ut så här hemma<3

    



puss och hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Ville bara säga att jag inspireras välldigt mycket utav dig och hur du klär dig.. Och nu undrar jag hur mycket du betalar där du fixar ditt hår?

2008-12-26 @ 22:17:05
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0