kamera bilder från igår och dagens ida:)


dagens kläder jag i mys, tröja divided och byxa 96 jeans som blivit bagy och lillan body från name it, byxkjol från h&m haklack från name it.


igår testade vi ifall lillan kunde sitta själv efter att vi tagit bort mjukliften...och visst gick de bra, nu ser hon ju marken/golvet istället för himlen/taket jämt:D



vad ska mina kära vänner göra på nyår då? berätta så jag vet...saknar er tjejer och ni vet vilka ni e, vill att ni kommer snart och hälsar på oss och får se vilken underbart snäll och söt tjej jag har:)



själv så ska lilla familjen hem till gammel farmor och äta mat..mys pys!
tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: pernilla

hej sötnosar!!

vad fina ni är!! o vad duktig lillan är som sitter själv!

det är så mysigt att bara vara hemma i västerås lite tycker, men på tors eller fre kommer gustav och på söndag åker vi tillbaka till oslo. snacka om att tiden här gått undan. skönt att vara ledig!!

imorrn ska jag och hanna+ karin äta lite mat först.. sen är det feest som gäller :) idag var vi på stan o shoppade lite!! PUSS

2008-12-30 @ 21:19:20
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0