äntligen i mjukis...

...real madrid vann tillslut:D wiiiiiiiiiiiiiiiiiee men nu har jag ont i magen. haha fast de är kanske för att ja nyss åt pytt i panna, inte så bra att äta de så här sent med rövbettor..men men idag har jag lekit med alina och moryn hemma hos katja och charlize det var jätte trevligt åt pastasallad och choklad och smaka på caramell beleys fan ja vet inte hur de stavas men iallafall det va as gott, eftersmaken var ljuvlig:)
hämtade ett paket idag oxå med massa roligt till lillen, sjukt söta kläder...tack gammel mormor, du är bäst! p.s mamma hälsa mormor det ja skrev:)
älskar att få paket:D imorgon är det fars dag och då kommer älskling pälskling få paket..kul för han jue, ja vill oxå men de är ju snart jul så får hålla mig tills dess.
Nu ska ja gå och sjunga lite ba ba bita lamm till min stora baby, haha puss kram skumbanan

imorse mamma och baby nybadade...


mamma vad gör du???







glada tjejer tar massa kort...



en närbild oxå innan vi sprang ut i fula vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0