go kväll

tjena tjena mitt bena;) läget?
ja e helt slut har varit och tränat med min älskling och det var nyttigt o skönt  men sjukt jobbigt och frustrerande, ja har inga muskler kvar ju sen graviditeten så nu e de dax att ta dom tillbaka:) vi körde bröst o mage idag, så imorgon kommer ja förhoppningsvis  ha träningsverk...jipppii:)
nu e de folk hemma hos oss och sjunger på xbox lips spelet:) jätte kul, men gud gav mig verkligen ingen sångröst, men de e lite charmen me de hela;) hämtade upp ett paket oxå från h&m där låg de en liten mössa till lillen och en tröja till mig:) nu kommer lite bilder på kvällen puss




camii sjunger;)

farmor och lillen med nya mössan som kom i h&m paketet

fin va?

hahahah:)

mamma och pappa efter träning<3



hörs imorgon! puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0