kärleksförklaring..





För exakt 4 år sedan frågade Francisco chans på mig i mitt flickerum hemma i västerås.
Tiden vi haft tillsammans har varit allt annat än händelselös.
Vi har haft mycket motvind i vårat förhållande,
men våran kärlek till varann har aldrig svikit oss,
vi har alltid hittat tillbaka till varann.
Efter 3 år tid tillsammans fick vi beskedet om att jag väntade barn,
vi flyttade till större och väntade.
Ett stort bevis på våran kärlek till varandra.
Den 27 juni 2008 kom våran dotter,
hon kunde inte ha blivit bättre,
hon är helt perfekt.
Nu är vi 3 i våran lilla familj och jag älskar er så mycket.
Det är obeskrivligt.
Ni kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta.
Francisco och esmeralda står inristat i mitt hjärta
nu och föralltid.




Många pussar och kramar
från sambo/mamma
Louise<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0