lovely monday

hej hej, har ni nån gång varknat och bara kännt att allt är så underbart och att livet känns så kul??! de gjorde jag imorse, och det var ett tag sen sist, så det kändes såå roligt och de gör det fortfarande. Ska vakna upp så varje morgon härdan efter:) igår va det en dag av mycket uppskattning, vilket ja verkligen gillar, tack baby det är din förtjänst;)
snart ska ja bege mig till babysimet med lillan och träffa moryn och alina där,,,skojjiga grejer de! nej nu ska ja gå och klä på mig något varmt sen rusa iväg till "gymmet" efter simmet kanske vi ska ta en god latte i tumba me mina goa tjejer.
puss kram på en stund



Hemligheten med tillfredsställelse
är att veta
 hur man ska njuta
 av det man har,
 och kunna släppa greppet
 om längtan
 efter det
 man inte kan få.




Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant, så sant...

2008-11-26 @ 00:00:43
URL: http://nixinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0