fotboll och rött kort!

Japp, vi kom nyss hem från Francisco´s fotbollsmatch. Dom förlora med 2-1, synd för dom kunde ha vunnit lätt. Och varför är alla killar i min närhet så aggresiva?? Under hela min uppväxt har min pappa varit kapteeeeen och fått miljarder gula och ja, en massa röda. Samma sak med min kära sambo, fast idag tyckte jag faktiskt att de va fjantig utvisning, tur att de var i slutet av matchen iallfall. Men nu får vi ju inte se han spela nästa match dock:( tråkigt!
Efter matchen åkte vi och titta på en vagn, vi gillade den! En urban jungel 07 de blir bra jag måste bara göra en vagnextrememakeover först men sen blir den snyggast;)
Ikväll blire mys själv, min kära sambo ska ut med jobbet, skönt faktiskt med lite egentid, ska nog göra en ansiktsmask för de kan verkligen behövas känner jag! Massa avkoppling iallafall.
Puss o kram på er o ha en skön kväll!








vi satt inne en stund fast då såg man inte så bra...




Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon mina älsklingar. Kl är halv sex, lördagmorgon och jag sitter på jobbet igen. Var kvar till halv nio igår kväll. Har skitmycket att göra. Killarna sover så jag tänkte jobba till elva, sen vaknar nog dom. Inte för att dom kanske vill vara med mig sen men jag vill ändå finnas hemma för dem och jag vill egentligen inte jobba en lördag. Ringer sen. Puss puss

2009-04-18 @ 05:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0