godkväll

hej en lååång promernad har jag tagit idag med moryn och lilltjejerna. skönt!
efter de gick ja hem till francia och åt pannkakor!

nu e det fotboll på tvn så herrå



lillan i sin nya coola vagn;) visst blev det bra?!

softar:)

grisbadet bakom oss...haha ja känner lukten här nu när jag tänker på den:)

moryn me sin vagn..kolla in hennes jeans o skor...meeee like alot;)

haha ute på landet finns gott om knott o grejs så då åkte nya myggnätet upp;) bra val älskling!

alina e lite sjuk så hon fick smaka välling av esmeralda och hon drack nästan upp allt.

haha ombytta roller moryn sitter därfram...nej men alina här i sin super söta jacka hon fått av sin morbror:)

esmeralda när vi kom hem<3

arg?!

min fina<3

nu ska ja fortsätta kolla på match o äta ostbågar....

..gillar fan inte de men lite är alltid gott!
kärlek till mina<3

Kommentarer
Postat av: pernilla jansson

Vagnen blev super ju, vad duktig du ær! På landet vart var ni då? Puss o Kram.

Har du sett vad jag uppdaterar flitigt nu? ;)

2009-04-29 @ 11:15:25
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0