hejsan

igår bestämde vi för att åka till västerås över helgen och nu är vi här!
Igår kväll rinde pappa o sa att han bokat bord till honom och min på varda så vi satt där o snacka o drack vin, tack pappa det behövde jag<3 älskar dig!
idag har mamma och jag och lillan varit på stan och bytt en klänning lillan fått som var förliten, istället för den hitta jag en Nova star tröja och en nova star mössa:! så sött jag måste verkligen gå in i den affären igen sen! Fanns massor.
Ikväll ska vi hem o grilla hos åke..mmm gott längtar sen är det realmadrid:)
ha en super skon kväll, för de ska jag ha!
massa kärlek<3


p.s jag känner mig hel <3


lillan sov hela resan till västerås:)

så här fint var det när vi åkte bilen...mysigt

lillan busade medans mamma var borta:)

pjamastjejen <3

oj vilken kul grej jag fått låna av morbror, men den är dessvärre sönder nu..haha

mormor och lillan<3

mammas favorit tjejer..

nya Nova star mössan..

min mamma nu såkallad m0ormor , min dotter och jag:)

dotter och älsklings pappa<3

brorsan, lillfisen och storfisen;)

pappas älskling<3

jag ser ut så här idag..

fått nya byssor av mamma, sååå sköna och såå snygga till mina nya höga skor;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va jag saknar er redan.Började gråta när ni åkte, damsög och grät samtidigt.Älskar er så vansinigt mycket. Rasmus hälsar och saknar er med. Puss mamma

2009-04-05 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0