home sweet home

Nu är vi äntligen hemma och gissa vem som följde med oss hem?!!
jo min bror haaaaaaaaaaaampus, viiie!
Men saknar er hemma i v-ås så klart. tack för helgen den har varit perfekt.
puss kram


här kommer lite roliga ting som jag hitta på en blogg!


Två män är på fjälltur.
Det är soligt o varmt så de solar nakna. Plötsligt skriker den ena:
Aj! Jag blev biten av en orm på ollonet!
 Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han.
Den bitne frågar oroligt:
Vad säger läkaren? Kompisen svarar:
Du kommer att dö!



"Jag läste i tidningen om en man som hade spöat sin kärring med ett grytlock i köket.
Vilken sjuk värld vi lever i... Va fan hade han i köket att göra?"


Ali säger till Mohammed:
-Varför går din fru 10 meter framför dig när det står i koranen att hon skall gå bakom dig?
Mohammed:
-Koranen är en mycket gammal bok, skrevs flera hundra år innan landminan uppfanns!



Vad är höjden av manlig förnedning?....
Att springa in i väggen med STÅND å upptäcka att man har brytit NÄSAN!


Turken säger till doktorn:
Mina ögon svider varje gång jag knullar på svenska tjejer! Vad är felen?
Doktorn svarar: Du tål inte pepparspray
 


Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på hennes sängbord. Han blir lite orolig och frågar - Är det din man? Nej så klart det inte är säger kvinnan och kryper lite närmare - din pojkvän då? Fortsätter han. Nej absolut inte svarar hon och nafsar han i örat. - Är det din pappa eller bror då? Nej nej nej svarar hon - Men vam faan är det då?
Då svarar kvinnan : Det är jag innan operationen!
 
Lille Ahmed kom fram till skolfröken en dag:
-Fröken, jag skulle vilja bli svensk.
-Visst, sa fröken. Från och med idag heter du Kalle Svensson.
När kalle kommer hem berättar han stolt för sina föräldrar att han minsann heter Kalle Svensson
. Hans far ger honom rejäl käftsmäll och likaså hans mor. Nästa dag i skolan frågar fröken hur det kändes att vara svensk.
-Jo, sa Kalle. Jag hann inte mer än hem så fick jag stryk av två invandrare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0