tjabba!

igår jobbade extra på stinsen, efter det åkte jag lillan och mary till stan och shoppa, hitta massa fina tyger som jag redan sytt massa med. Dels till vagnen, som snart är klar.
Hinner inte skriva mer ska fixa massa idag och senare ska min lilla familj handla ett parasoll sen storhandla på willys;)
ha en toppen bra dag!

puss kram 

p.s mamma saknar och tänker på dig massor och hoppas knät och hälen blir bra snart;) vi ses nästa vecka jue<3



Bilder från fotbollsmatchen i söndags;):





bilder från igår när jag och lillan hade såååå mycket ork att laga mat så vi tog en matlåda från frysen med köttbullar o potatis och broccoli...jag visste väl inte att sötpotatis blir som vattenbomben när man fryser dom så vi fick göra våran variant istället, faktsikt väldigt gott:)


mm köttbullar:)


haha ser ni potatisarna i bakrunden...ja så här blev jag efter mina mackor..

de bjuder ja på...

här är lite tyger jag inhandla igår:)

medans jag satt o sydde, lekte lillan hejvilt i sin säng, Hola mammamammamamamamama mamamamam typ:)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej gumman! Vilka fina tyger! Vart köpte du dom? Jag letar som en galning men ja hittar inge fint.

Va ska ni hitta på resten av veckan då?

Kram på er!

2009-04-28 @ 19:24:26
URL: http://mammaslillasessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0