Vilken härlig dag..



min babis imorse..

lillan leker med sitt påskägg..

fin hatt blev de:)

fina tjejen i blöja:)

vilka ögon min dotter har alltså<3

esmeralda i sin fina sommarklänning

påväg till staden min fina tjej..

min fina bror..

<3

jag

bror säger åt mig att vara arg, lyckas ja?

skinnjacka från hm, stickad tunika mammas gammla från typ 1980 talet:) och lacklegging från hm

sitta i vagnen på tåget är inge kul..

men stå i tåget är väldigt kul..

undra vad vi ser på?

vi 2

sen träffa vi manda:)

jätte trevligt att träffa dig gumman..

vi satt på rådmansgatan på ett utecafe i flera timmar och lillan trivdes som fansen ute.

hoppas vi ses snart.
nu ska ja umgås med farmor och noe här!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0