du..

..anonyma människa!!
jag tar inte illa upp för dina komentarer, tycker det är as kul att få de. Ta mig lite med en nypa salt så smakar jag bättre;)





Vet ni vad?!??!

Jag har fått tillbaka min plånbok med nästan alla pengar och allt:) wwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee det finns snälla människor där ute, åååååhh va glad jag blev när dom ringde från polisen i södertälje. tack super duper gulliga du från polisen, du gjorde min dag för du va så trevlig och ursäkta mitt glädje skrik i telefonen:P och så klart tack till han eller hon som hitta den, jag har fått ett nummer så jag måste ringa så fort jag fått de, för just nu är plånboken i bilden som franciscos pappa har. *arg*
Men de lönar sig och be, tack för att ni bad åt mig:) (ni vet vilka ni e)

Jag har verkligen haft en underbar dag i stan med mamma mormor och lillan. Vi har haft så mysigt.
Önskar verkligen ni bodde här. Men på nått sätt uppskattar vi verkligen tiden vi ses på nu:) Men oj så mycket saker vi fick jag och lillan. lillan fick massa fint som hon ska ha på dagis, jacka o regnbyxor, massa kläder, jag fick en stickad tröja, ett par as snygga klackar, en as snygg tröja, en skit cool feikpäls, ett par träningsbyxor, ja massa fint, tuuuusen tack fina ni. vi är så nöjda. ska prova allt här hemma nu tänkte jag.

snart kommer francia och hämtar sitt busskort ja fått låna igår. tack för de.
nu måste ja köpa en ny bussremsa igen men men de får ja göra nu när ja iallafall fått tillbaka min plånbok:)
häftigt trodde verkligen inte att ja skulle få tillbaka den, men oj så fel ja hade.

japp nej nu så måste ja kila,....föresten nån som vill komma hit och städa???! det är rena kaosen här.

p.s hur kan min dotter vara så olaglig?????????

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va menar du nu med olaglig?

2009-08-03 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0