godagens

hur mår ni därute?

Jag håller på och röjjer i lillans rum, det kommer bli såå fint:)
Måste fixa hennes garderob som ser ut som andra världskriget, men först måste jag ha några saker från ikea. Så det får bli en annan dag. men nu är iallafall skrivbordet ute på altanen så då kanske NÅGON ser den och vill lämna de till noelia:) please idag tack!
Farmor kom för en stund sen och överasskade oss, sånt gillar vi::))::):) hon gick nyss igen för att handla frukost till sin "lilla" son sen kommer hon tillbaka och då ska jag bjuda på mat;)

Det är så fint väder, önskar vi kunde åka till stranden men vill inte när lillan ser ut som hon gör. Igår när vi åkte bussen hem från farmor så titta folk massor, usch de va jobbigt. Man kan ju inte direkt säga högt till alla, HON HAR FÅTT EN REAKTION AV MYGGBETT. men men de går bort snart.

nej nu ska ja gå, esmeralda står i soffan, så måste skälla lite, men bara lite;)


puss kram så länge



min söta nyss<3

älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars din dotter! Gör det ont på henne? Det ser ut som om hon fått en smocka, tänka sig att de är så känsliga, de är ju så små! Hoppas det går över och blir en smärtfri upplevelse för henne...även fast du som mamma aldrig kommer att glömma det Lycka till och bra blogg

2009-08-09 @ 14:04:25
Postat av: Lovisa

naee, hoppas hon blir bra snart <33

min son, Lukas, fick med ett sån reaktion, han fick tre stycken myggbett i pananna, som ledde till att båda ögonen svullnade igen "/

Men det blev bra efter ett tag (:

2009-08-09 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0