godmorgon!

idag är vi uppe med tuppen, eller ja nästan ialafall. kvart över åtta de e tider de:) vi har fortfarande inte gått upp ur sängen för datan låg kvar här sen inatt när jag och francisco titta. skönt och bara slappa.
Jag har äntligen bokat tid för ett tandläkar besök, oj så duktig jag är. Nu ska tandvärken bort. Dock va kärringen som svara en riktigt tjurig jävel...säkert tillbaka idag från sin semester, därav sin tjurighet:) aja bajs på henne.

Idag ska vi träffa tjejerna alamos milki, trevligt verre. Det var några dagar sen nu.

uppdatering om min tjejs öga, det är mycket bääääääääääääättre idag tack och lov. svullnaden är på väg ner och de är inte lika rött längre. så snart är de borta.

nej nu kurrar magen så ska gå upp o käka frulle:P

chaolin bombin



p.s jag vill tatuera mig nuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0