gokväll..

..nu gick nyss hela släkten baeza hem:) Mysit o ha massa folk hemma. Jag klippte liset och vågtånga hennes hår, jätte fint.

Vi var ju i skärholmen tidigare och då lämna ja tillbaka ett par skor jag köpte för nån dag sen och köpte 2 andra par istället. Och vet ni jag kunde inte bli nöjdare, åååååå jag älskar dom 2 par LÅGA skor, så jävla perfekta på foten;) Nu e lollo glad.
Kan ta bilder sen på skorna så ni får se mina nya favvos.

Här bilder från idag..

så fin och duktig som vill hålla handen nuförtiden:)

lillan med lisen

vackra underbart docksöta du<3

Vackra underbart docksöta jag

pippilotta viktaria rullgardina krusmynta...min pippi

lisen hitta sött på footlocker

mm vad ska ja hitta på

visa magen kanske:P

oooooo snälla lisen inte visa din mage..

bara min :)

vagn premiär...wiiieee:)

nu mys sen suss chao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vagnen är jätte snygg. Ni kunde inte ha valt snyggare..:) Vilka fina bilder du sätter in, jag blir så glad. Puss puss

2009-08-31 @ 06:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0