hej där

vi var på akuten och svaret löd så här: troligen är det från ett bett som kom för nära ögat och det svullna upp (hon har på 3  ställen) så det är bara o vänta o se, men kom tillbaka om feber blir. och eftersom ni sätt detta så tidigt så kommer de bli värre troligen....och tro mig det är mycket värre, hon kliar hela tiden och är besvärad som fan. men hon e pigg förövrigt så är inte så rädd längre men de e inte kul o se världens vackraste tjej ha ett öga mindre..usch. har ont i bröstet en jobbig känsla.
när vi var i södertälje sjukhus, det var första gången efter förlossningen, shiiit vilken känsla, allt kom tillbaka, vill verkligen inte göra det igen men ändå vill, ja konstig va, blandade känslor.


ja som ni märker så är ja splittrad så därför ett splittrat inlägg


chao

Kommentarer
Postat av: Adina

har du några tips om vad jag skulle kunna göra med håret? ska till stockholm imorgon, och vill piffa upp mig lite! :) läs mitt senaste inlägg! <3

2009-08-08 @ 17:28:16
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0