I am Mary Kay

Jisses vilken dag/kväll. Underbart. Kom hem för en stund sen från Nicole och hennes underbara familj/släkt. Jag kände mig som hemma, tack så himla mycket för allt. Jag ska göra er super nöjda vill ja lova:P

Tidigare idag åkte jag och esmeralda till hägerstensåsen komunalt, ja de tog sin tid men vi hade jätte kul:) Väl framme köpte vi oss två jätte mjukglassar med massa strössel, mummmmmmmmsssssss säger ja bara. Åk till hägerstensåsen om ni vill ha riktig mjukglass:)
Min sambos match var skit, de var jätte fint väder tills vi ätit upp glassarna då börja de regna i en kvart typ sen när regnet sluta ramla lillan och slog i pannan(inte så hårt dock) sen hela matchen så dömde domaren helt fel så en kille i franciscos lag fick rycket och gick fram o spotta han i ansiktet och skulle slå sönder honom men dom andra spelarna hann ta bort honom, men tur att domaren sprang för sen vart fler arga o skulle slå honom så han sprang till sin bil och åkte:) stackarn eller nej fan han dömde fel hela tiden, skit domare. synd bara att dom äldre i franciscos lag skulle skämma ut sig. men men min tjoliii var iallafal dutti:)

Nu ska ja snart gå o lägga mig så jag får min skönhetsömn, men innan dess ger ja er lite mer bilder från o fredags:)








stor o liten;)


så jävla heta katjas nya skor:)

o herregud flodhästen på morris rygg, de borde va tvärtom men nopp morris ville bära:) hon sa att ja va benig, hmm what to dooo, silikon i rumpan kanske?!

inte min bästa sida som ni ser med moryn fin som alltid men extra fin i sitt långa plattade hår:)

och här har ni våran fotograf:) hahahahaha

godnatt allihoppa ses imorgon

Kommentarer
Postat av: Nicoleeeee

kul att du kände dig som hemma, alla älskade dig haha!:D ska försöka fixa en till klass, puss!

2009-08-24 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0