Nu e jag hemma..

..shit det vart ett lååångt äventyr.
Vi hamna nånstans i upplandsväsby i en lokal. där hade vi en överasskningsfest för våran viktoria. Vi fika gott och pyssla massa. Vi gjorde tovning med ull. det var faktiskt ganska kul om man jämför när jag gjorde de i skolan. Alla gjorde olika saker, dom flesta gjorde blommor och hjärtan och jag gjorde en lila rosett. sen gjorde vi stora plancher var och en om sina mål här i livet...vi klippa o klistra, super kul. jag skulle kunna hålla på så hur länge som helst. det var oxå kul o se vad alla hade gjort. moryn och jag hade mycket lika men speciellt att vi ska unna oss en par svindyra skor, hon ett par uggs och jag ett par stilettklackar;)

Jag har massa fina bilder och visa er, men orkar inte lägga upp dom nu så de får kanske bli imorgon!
kram kram på er och sov gott


älska älska världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0