Ny dag nya tag

Japp idag är det viktiga möten att tänka på. Ett av dom kommer verkligen förändra mitt liv. Jävligt jobbigt men skönt. Ja ni som behöver veta vet, ni andra sorry för privat..
Sov som en drottning inatt iallafall. vi vakna allihoppa kl 8 skönt att inte behöva gå upp den dära gången mellan 4,5 eller 6 och ta in esmeralda i vårat rum. Hennes öga är ännu bättre idag, synd bara att de blivit så torrt av salvan jag smörjt på för klådan, men men nu får man behandla de oxå. Nån som har nått tips på bra salvor mot torrhet runt ögat?

Nu har äggen kokat klart, så måste gå.

Hoppas ni får en bra dag.

kram


p.s nina, jag har tänk på att sätta mitt namn på alla fotton, men tyvärr finns inte tid. men om ja ska lägga ut nån "naken" så ska ja göra de. fast jag fattar inte vilka bilder de skulle vara, naket för mig är att visa muttan, och de har jag aldrig gjort på mig eller min dotter här. Och rumpbilderna på esmeralda la ja ut två små för att visa min mamma, måste säga att det är svårt och tänka ett steg längre när man inte har psykmänniskor i sin familj. men de är väl nått jag får jobba på, att tänka att alla är inte som vår underbara familj/vänner. och tack för en knuff i ryggen med mode. jag älskar mode och önskar jag hann skriva mer om de. eftersom mitt liv är esmeralda, så är mode lite undangömt men så fort jag börjar jobba igen så kommer mode ta mer plats i mitt liv och därmed mer plats här i bloggen. svara på kommentarer gör jag nästan alltid, finns några gånger då jag inte gjort de, men de är för skrivtorka, tycker inte om att skriva när jag inte har nått o skriva. och ibland har jag bara inte tid och sen när jag har tid så kanske jag glömt bort att jag inte svarat på just den kommentaren osv.

jaja nu måste jag gå. tack för erat stöd.




klart man behöver höra ris och ros men när de gäller bloggen vill jag höra de av mina nära och kära som bloggen är gjord för


får se kanske kan fixa lösenord, de har ju vissa, ska se hur man gör.
på återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0