rånat lite bilder från igår:P


Så himla fina, ett tag låg esmeralda i alinas knä och alina satt o gosa i esmeraldas hår<3 Världens bästa soffpotatisar:)






senare på kvällen kom jag ombytt och redo för en tjejkväll me massa gott:)
här står jag me mirja och katja skulle leka mobbad därbak, men vet inte riktigt om den där minen ser mobbad ut:)?

(B-sis1pose2wthelips) snyggo

katja bjöd på skumpa och mirja på pipa:) mmmmm

minb-siswhornthehnight:P

hade så fina lockar tills jag kom ut:)

jag i min vanliga ställning och med massa gott, åå vill ha chips o pipa nu.

snyggve hetare än nånsin:P'

katja visa rysk filmvideo.....förlåt katja men den sög, kanske hade varit bra om vi tittat på melodifestivalen:)

fina katja i sina nya as snygga skor från rysland, me and moryn like a lot:)

:)

:)

super trevligt var de verkligen, ska göras om snarast:)
nu ska ja sussa, det har varit en hektisk dag.


Godnatt o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0