storhandling och donkan

Ganska skönt att vara hemma måste jag säga.
Vi har gjort allt och inget.
Mysit i lillans lekhörna en låååååååååååååååååååååååång stund hela familjen, sen ätit nudlar, sen dansat, sen städat hela tiden(jag) endast, sen ätit lite frukt, sen storhandlat, sen ätit på donken(inte francisco), sen hem, pratat i telebobon sen lagt en trött lilltjej, sen kollat 30 andra bloggar för att få lite insperation, sen fixat lite marykay grejs sen nu sitter jag här. shiit min dag har varit sååå lång, det här jag skrev nu har bara varit typ efter 3. Skönt att njuta av varje sekund.

Nej nu ska jag minsann visa er lite bilder från tåget till västerås och några från i v-ås.

Det var så kul när vi kom till tåget lite förtidigt så var vi ensamma där och jag o lillan körde kurragumma, och det var så kul, vi skratta och skratta, tills vi inte fick busa mer och tjuriga människor kom på.


tuffing<3

jdsfniubsgkbrirgggggrrrrrrrrrrrr mammas tiiiger unge, mamma kommer snart och tar en tugga på dig

<3

och här har ni mig, lockigare än nånsin:)

esmeralda hos mormor

mormor satt hårspänne<3

mommo mela gott:)


vi saknar er massor redan, men vi ses ju snart igen älskade fina människor<3

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: Vad menar du med det?

2009-08-17 @ 20:41:08
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar er så mycket redan. Va mycket konstiga kommentarer folk kommer med. Måste dom överhuvudtaget engagera sig i att skriva om det är något dom inte tycker om eller tycker är fel..jaja konstiga männsikor finns det och vet du..många är avundsjuka på andra. Inget att bry sig om. ÄLSKAR ER SÅ MYCKET

2009-08-18 @ 06:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0