vet ni va?!

jag är i väääääääääääääääästerååååååååååås hos min familj<3
Ååva det är skönt o va här.
Igår när jag kom så åkte vi till kajen med mamma o bror o käka glass, sen på kvällen åkte jag med alla mina bästaste tjejer till rebecka ute på frösåker, där var vi hela kvällen/natten lång. tess o beck hade gjort all perfekt. bästa kräftskivan jag nånsin varit på:)
Och alla ni som var där, fan va kul de va o se er igen, ååååå vill att alla bor på samma kvarter o bara umgås. Kräftorna var sååå goda förutom dom 10 första som var såååå starka. ingen trodde mig när jag sa att dom bara smaka starkt, av alla 35 som var där så fick nog bara jag den enda burken starka kräftor. jaja men gott var allt iallafall.
80% av kvällen snacka jag om min familj och esmeralda. hmm undra varför?! jo för att ja älskar dom så ååååå mycket, dom betyder mest.
kort togs de i massor med inte av mig så jag måste vänta till nån annan lägger upp så snor jag dom hit:)

hej så länge

Kommentarer
Postat av: F

Det har aldrig slagit dig att de som inte har barn tycker det är ganska tråkigt och ointressant att enbart prata barn, barn, barn, barn och familjeliv hela tiden...

2009-08-16 @ 19:33:29
Postat av: till kommentaren ovan

hon kan väl inte hjälpa att hon älskar sin familj så mkt och att hon e så stolt över dem att hon inte kan sluta prata om dem :)



Gillar din blogg förresten :D

2009-08-17 @ 00:13:12
Postat av: Mamma

Svar till F: För det första..gå inte in på denna sida och läs eller lyssna till allt som står om du inte är intresserad..KNÄPPGÖK!!!!!!

2009-08-17 @ 06:05:38
Postat av: till "F"

Det har inte salgit dig att att ens blogg brukar handla om ens vardag och det är hennes, funkar ju alltid att sluta läsa om det inte duger för dig!

2009-08-17 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0