vilken dag vi haft

Verkligen en helt jävla perfekt <toppen> dag:)
Vi åkte tidigt imorse och hämta upp vår dotter som spenderat natten hos farmor, för jag och min sambo var ute o fira vår kärlek, de ni;) (skämt o sido) Nej men vi hade en sån grym kväll, oo fan va de va skönt och bara umgås ute bland massa människor, vi var på söder och hängde. Drack gott, skratta och dansa, så kul. Sist vi dansa ihop, ja du det var ju iuförsig i vardasrummet ellet var de i sängen för nån dag sen men ute bland människor var år och dar sen. Grymt kul. Jag kände mig så säker i hans armar därute bland alla okända människor.
På mig hade lite utsvängda jeans med lite högre midja, istoppad lite slappare ticha med massa silverhalsband, locktångade toppar med utsvängd lugg, grymt snyggt sminkad tack vare marykay produkter;) och så sist men absolut inte minst mina snygga siver pumps. Oj jävlar va heeet jag va, kan ja lova er:P Min älskling var matchande klädd, så vi var oslagbara tillsammans;) alltså som de ska vara.
ja, men jag ska komma till saken vi åkte o hämta lillfisen hos farmor och tog förståss med henne och noelia osså och drog till eskilstuna. när vi var där efter ca 40minuter så var vi på parkens zoo:) grymt grymt grymt:P
Vi har tittat på alllllaaaaa djuren som finns där och åkt karuseller (as garvar bara ja tänker på fralles min när vi åkte sjörövarkeppet), vi har ätit, spelat massa spel, vunnit massa priser, badat i deras pooler, garvat ihjäl oss, skrämt upp oss, ja vi har gjort allt. ååååååå vill mera mera mera, önskar dagen aldrig tog slut, men de gör den ju snart och oj så trötta vi är. lillan somna nyss så det är bara o lägga sig snart med, men tänkte ju så klart skriva lite till er först.
jag har typ 200 bilder och visa er så jag tror nog jag lägger upp dom på fb först, sen väljer jag nog ut några hit, är de ok??
Sov gott allesammans, för de ska ja göra;)

puss kram


p.s haha du var mig en komiker som skicka förra kommentaren;) ja herpes har ju alla människor i sig så självklart kommer jag ha det som virus resten av livet, fast de var ju dock inte de som ja syftade på men det ja syftade på är nu borta, så dont worrie be happy;)


i bilen påväg till eskilstuna

noe o francia

jag o franciiiii

vi igen

pappabus o lillenbus med en annan bus

råååtaaaan....nej francia en kängru hhahaa

coooooolingar

så hoppar en kangru

världens cooooolaste apor

vackra vita tigern va hungrig

grym

jag säger bara mmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmaaaa hjäääääääääääääälp va nära, ja sket på mig

så jävla snygg alltså

oj vilken stor kissekatt mamma

francia ville ta med en hem och rida runt mosshagen, men ja sa åt henne att de inte gick

mina tigrar,,grrrr

titta

simba va där:)

och en jääääätte skuldpadda, det vet ja nån skulle gilla:)

oj lite snusk han vi me osså...paparatsssiii noooe

mysss

hjärta oss<3

vi i amazonas

gissa va vi tiittar på häär?

haha stackars hon på bilden...va leker hon?!

lik? ja faktsikt

välpackade;)

tryckte i mig en snekers glass osså

så där ja efter glassen blev de fart på fröken fräken

im to sexy for my löööve haha

moryn detta va lite högre än dom vi testa sist;)

paddan lollo

kom till mamma

kom till pappa

oj en bild från våran semester i amazonas kom me igen

yes am a punkrocker yes i am

haha morsan var på zooot oxå hahaha


vi hitta timon oxå

hela lejon kungen var där:)

ja skulle lätt hinna springa ifrån en sån här sööölig typ

eller inte

hur söt är inte denna lilla sssssöötis då, nej den är inte lik en katt, hatar katter

kom till mamma

skulle verkligen inte vilja möta en vildhund, ,hjälp

esmeralda var chockad hahaha

mor o dotter

ja som ni ser är det mobil bilder

kan vara de roligaste som finns och bada enligt våran dunder söta dotter

<3

dotter o faster i bikini

MIN blivande maaaaan, ja tack;)

busungar

<3

icke badkrukorna fick va uppe på land:(((((

min finaste gooooooooooooooooooooooos unge

mammas kinder

japp de va några av alla bilder
kolla som sagt in fb om ni vill se mer
jag säger goooodnatt och sov gott nu
älskar min francisco och min esmeralda djuuuuuupt, ni är min familj och jag kan inte vara gladare över att ha er i mitt liv just nu;)

kräm kräm

Kommentarer
Postat av: Norea

Åhhh!

Låter helt uuunderbart! Va nice för er att komma ut o partaja tillsammans =)



O dagen i dag med zoo och allt låter ju toppen det med!



hare bäst fina du!



Puss/norea

2009-08-01 @ 22:54:53
Postat av: Anonym

Vad står det på din killes nacke?

2009-08-02 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0