fredag med tacos och sällskap..

Jaha då var det äntligen fredag som man brukar säga och dagen bjuder på sällskap från Franciscos
Annars idag så har ja och lillan varit ute på en promenad, hämtat ett paket som jag hade beställt. I paketet var det en kjol som var allderles förstor...ja blir så trött jag vill gå upp i rumpan och låren nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. jaja de är bara att lämna tillbaka. Nu sover lillan och jag har provat massa kläder, vet inte vad ja ska ha på dopet än.
Nej nu kommer lite foton från idag och ja har olika outfit´s idag haha sen ska ja städa!"
ha en toppen bra dag!


ee hon inte föööör underbar min flicka? haha tänk på en sak..hon har mer smycken på sig än vad jag har idag, hur ska de sluta:D??

hon lär sig snabbt att fota sig själv:)...kolla in babis tuttar<3

så här glad är hon idag<3

lillan och jag i dagens outfit...har dock bytt igen:) men så här såg vi ut när vi gick ut iallafall

och så här ser jag ut nu...här pratar ja i telefon med francia<3

och här ber jag henne vänta i telefon så jag kan ta en bild utan mobilen ....hahahhahahahhaah jag vet säg inget...ja vet inte vadå e ja blond??!!:)

en fråga tycker ni jag ska klippa ertapper framme i håret och lite uppklippt??


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blir tokig. Jag vill pussa lillen.Va fin hon är med hål i öronen. Ringer sen. Puss mamma

2009-02-13 @ 13:28:43
Postat av: Anonym

katja och Charlize brukar läsa förbi!!!

2009-02-14 @ 08:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0