gamla bilder


nyinflyttad till min 2 i tumba..

åkte hjälpte mig upp med hyllor men de gick åt pipsvängen så vi fick lov att åka till ikea och köpa en bokhylla istället:)

sommar 07 ute i åkes stuga, här ska vi ut och plocka svamp

bror och jag.

vi åker efter åke´s båt:)

haha kul va det:)

här är jag och naturforskaren ute och åker båt...haha vi åkte under en tunnel med miljoner av spindlar och gissa vem som låg på botten av båten och skrek..hahahahhaa

mys på bryggan..

mycket skratt och gos:)

frukost i stugan

gröna lund 2007

bror och jag i våra 96 jeans..haha kolla in hur tighta dom sitter på mig här och nu har jag dom som baggy

jag vann mmm marabou mjölkchoklad..åå nu vart ja sugen:)

hos åkes syster..

julen 06 hos mamma

delar ut julklappar

sommaren 07 tror ja hos mamma

mamma och jag på fotbollsmatch

hampus på kryckor...

ute vid utö:)

hösten 07 i mammas kök

vill ha denna kropp tlb

här vid robbans, ja e gravid vet inte vilken månad men 08 nått iallafall

COOLA SYSKONGÄNGET:)

jag mormor och bror i sthlm shopping

jag och åke i snöstorm utanför jensens house

haha vi ser så små ut:D

mysis julen 07

julitid

jag och francia på vår parkering

jag och min fina mamma<3

jag har precis fött min dotter och här är mamma och hälsar på på bb:)

pappabus och lillan så liten<3

jag och bror inne på åhlens fik:)

mami och min lilla tjej

i mammas kök lillan liten babis

familjen myser i brorsans säng

jag och lillan..

mamma tessan lillan och eva:)

me in my mamis kök

på centralen i v-ås

gosar hemma hos mamma

fina flickor i början av julen

julen 08 mina fina

mammas tuffing låna brors keps

coolingar

min fina familj

ja i lägenheten i tumba 07

och idag prova lillan dopklänning:)

mer bilder kommer;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag bara älskaar dig!!! du och din kille är så jävla gulliga.. smälter när ja ser din blogg!!

2009-02-09 @ 10:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0