Gammel farmors födelsedag


ni får ursäkta mina outfits nu för tiden allt är en ända röra i min garderob och jag tar bara de första bästa, men härromdagen hitta jag mina roberto cavalli strumpyxor ja glömt och till de nya tröjan från lindex, örhängen gåva från Franciscos pappa och halsband oxå en gåva från en gammal arbetskamrat;)

om de finns nån där ute som vill handla kläder så säg till jag har maaaaaaaaaaaaasor både barnkläder och ungdomskläder och vuxenkläder..massa jeans i stl. 26/27 skit snygga och massa annat!

pappabus och lillan hade badat och ätit gröt medans jag tränat...ssååå söta mina älsklingar och nu sitter ja i min badrock och ska snart sussa, har lyssnat på min pojkvänn som dom senaste 2 timmarna har pluggat matte, haha kul kul, not! hata skolan! Men du är så duktig min stora babis<3

nej hare bra så ses vi imorgon puss kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0