Glömde ju skriva att min älskade madde fyllde 14 i tisdags haha

Grattis min älskade vän, så fort jag fyllt på mobilen så ska jag gratta dig massa<3
önskar vi kunde leka mer...



Du är samtliga färger på livets pallet
Och när något känns fel kan du vända det rätt.


Du kan sången och texten i all min musik
Och för mig är du helt speciell och unik.


Ja du har blivit min vän och jag vet var du står
Det är du som finns kvar när de andra går


Jag önskar dig enbart lycka i livet
Men ber dig att inte ta allting för givet.

Men en sak är säker, det lovar jag dig
Att alltid ska du vara viktig för mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa Madde ett stort grattis från mig med. Ring sen. Puss

2009-02-06 @ 06:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0