godkväll..

Nu är jag hemma, mår lite illa så lägger bara upp lite bilder från idag sen ska jag gå och lägga mig.
Imorgon ska ja tjäna lite pengar;) så vi ses inte här förens på kvällen;)
puss kram


vi var inne och böt blöjja på lillan i skärholmen centrum och där inne fanns en stor och en liten toalett..gulligt, eller ja de kanske man inte säger men tufft. När lillan blir stor kan mamma och dotter bajsa tillsammans på toalleten:) haha

lillan ville ha alla saker samtidigt när jenny satt och åt..

min fina dotter ler mot mamma med solljuset i ansiktet..

så söt mitt hjärta...kolla in nästa bild det är hennes nya min;)

haha det är kanske så här man ser ut när man tittar på henne, för hon har ju börjat härma ganska mycket saker nu...kolla in hennes söta risgryn där<3

jennys smariga mat som jag nästan åt upp för hon åt så lite:)

mor och dotter..

dagens inne på hm

chileeeee

idag har min tjej varit bättre än bäst<3

nu ska lillan klä på sig nya pjamasen pappa bus köpt idag:)

puss hej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va söta tänderna är. Äta opp dig...:)

Puss

2009-02-12 @ 07:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0