lördagsmys

Idag var jag och lillan och hämta bror min (rasmus) efter de åkte vi till rönninge och blev hämtade av min kära francisco. Därifrån åkte vi till skärholmen centrum och shoppade, vi hitta massa fint. Det var så mycket folk bara, dom hade dansuppvisningar och sambatåg:) kul! Vi har oxå varit och handlat massa dricka och mat för mina bröder äter och dricker ju inte lite:D
nu på kvällen missa vi melodifestivalen men de gjorde inget för vi såg real madrid som vann med 6-1 och barca förlora :) wiiiie 7 poäng imellan nu!
nu ska vi bara mysa!
kram kram

lillan imorse...

rasmus och jag laga mat han gjorde "jätte" hamburgare:D..mums!

<3


tittar på sin morbror som busar..

lillan och rasmus (morbror)

lillan fick haklapp för hon dregla så mycket:)

så här satt vi och kolla på real samtidigt som barca var på stora tvn..

hon var så busig innan hon somna så rasmus hade kramp i armarna:D

lillan och jag haha


Kommentarer
Postat av: noelia torres (faster)

håååååååå du e såå vacker esmeralda djhlashlighl ryck :) <3

2009-02-22 @ 10:57:19
Postat av: Mamma

Åhh va gulliga ni är. Jag har världens finaste, sötaste, snällaste , klockrenaste..), och bästa barn. Louise, Hampus och Rasmus. PUSS PÅ ER.

Pussa lilla Esmeralda från mormor

2009-02-23 @ 06:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0