tjingeling nu e vi hemma igen..

Vi har varit och handlat på ica maxi i alby, fan va mycket saker de finns att köpa där igentligen. Vi skulle bara handla typ 2 saker men det sluta med att vi handla för 500. Märks att de e dyrare där en willys som pappa skulle sagt "snålvarianten"
Efter det åkte vi till tumba och handla mamma´s present och lite saker till francisco´s pluggande, kalender och kollegeblock o sånt. Jag gick in i mitt lilla favvofik och sålde min Canada Goose jacka till hennes dotter som jobbar där;) bra där, och för pengarna ja fick ska ja nog spara och köpa en ny. Någon som sätt en snygg lång svart varm päls jacka nånstans?
Vi glömde kameran hemma idag vi som va så fina så det får bli bilder från mamma´s kamera från igår:)


lillan med sina nya sockor<3

mor och dotter

mormor och lillan<3

Jag, lillabusan och Gammelmormor maj<3

Här sitter vi på fiket bolero och äter gott:) mums! Världens bästa mamma om jag får bestämma<3 Alltid lika glad när vi ses<3



nej nu ska ja äta min nya fil med cholkad i, sen ska ja träna;) bästa kombinationen, ja rekomenderar;)
puss kram skummbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0