1 januari 2009

hejsan hur har ni haft det hittills år 2009?
Jag har haft det bra, min bror hampus kom hit från västerås idag och direkt när han kom så gick vi hem till gammel famor och åt upp maten som blev över från igår...mums...sen åkte francisco och hampus och spela fotboll i tullinge och ja satt kvar där hemma me lillan och sjung lips...trevligt. men nu är jag hemma och hoppas att dom kommer hem snart.
om inte så börjar victoria secret show snart om ja inte har fel på 3.an:) så snygga brudar, tänk o få vara me där och kanske gå hand i hand me seal haha okej ja ska sluta drömma men iallafall nu kommer lite bilder på familjen.


ja vad sääger man, hon är ett lyckligt barn<3

in bland sladdarna fort som fasen innan mamma o pappa ser e kul:)

så fin min dotter e<3

mamma kär i dig..

pappa osså kär....dom älskar att busa<3 svårt att fotta när dom leker, eller dålig fotograf kanske:P?

lillan o farbror hampe:)





nej nu ska ja se vad som finns o äta är lite sugen...
puss hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fina bilder. Men Hampus är morbror o inte farbror...:)Älskar er. Puss mamma

2009-01-03 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0