arlanda...

japp hemma är vi nu och vi är mätta och belåtna. Resan till arlanda gick toppen, lite stressigt bara men annars helt lungt. När vi sagt hej då till angelo så handla vi på pressbyrån en macka och en juice 70 spänn, herregud!
Jag vill oxå åka nån stans nu, kändes härligt att vara på arlanda, får se om jag kanske kan få övertala francisco om att åka nån stans i sommar:)
Vi hämtade ett paket idag oxå som jag beställt från gabriellasleklåda som mormor och gammelmormor betalt åt lillan;)

                          



bilder på lillans rum...

   
   

jag älskar att fixa fint hemma....längtar tills jag får göra klart lillans rum:)



nu ska vi träna..puss kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Helén

Va fin klädhängaren blev. Va synd att mormor inte har dator så även hon kunde se era fina bilder. Men jag hoppas vi kan komma upp med bilen snart full med byrån och annat..:) Älskar er. Puss

2009-01-28 @ 06:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0