dagens outfit

   
bäbis är klädd i stickad pippi tröja och kjol hm och strumbyxor kappahl



och jag är klädd i stickad kofta present från moryn och linne o leggings o örhängen från hm





påväg till tumba såg lillan ut så här:




när vi kom fram till fiket blev de varmt och vi tog av oss och hälsa på många vi kände och då såg hon ut så här:

fina koftan gammelmormor stickat till mig när ja va liten:)
 




sen kom alina och mamma moryn och då fick ja sitta här..

..och äta majs-krokar..
..min kompis fick osså smaka..

..mmm gott...

...sen fick vi busa i min kompis vagn..

..och alina tyckte om min fina tröja..

..och jag hennes leksak..

..jag pussa min bästis för hon ska åka bort i fem veckor och ja kommer sakna henne<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Esmeralda: "Det är dags att byta fikaställe.. Farmor är det inte bättre kaffestuga i Rönninge+"....

2009-01-12 @ 20:21:35
Postat av: moryn

Vi kommer sakna er också! <3

2009-01-12 @ 20:31:15
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: noelia torres

contigo el cielo se bulelve mas claro saknar dig du är det bästa jag vet

2009-01-13 @ 12:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0