Goddag!

Vaknade imorse förkyld som fasen. Ni vet känslan att vakna helt genomtäppt och munnen helt äcklig, ja det gjorde ja iallafall, tråkigt som fan då jag dels inte vill vara sjuk och dels för att jag vill krama mina favorit tjejer innan dom åker på lååååång semester. Alina och Moryn det kanske är bäst så, så slipper ni se mig stå och böla hejdå. Vi får pussas och kramas när ni kommer hem istället, det är mycket roligare.
Idag så ska vi åka till elgiganten och kolla på en kamera till francia eller hon ska rättare sagt titta på en så vi ska hämta upp henne vid hennes jobb vid 3. Efter det ska vi hem och titta på real madrid som spelar kl 5 fast dom visar inte första halvlek pågrund av handbollen:( så första får vi se på datan.
Jaja nu ska vi se reprisen av lets dance vi missa i fredags.
kram kram


Kommentarer
Postat av: moryn

Mammas hjärtegullisar! Vi kommer sakna er också!

Vi får cyberpussas!!

Puss puss puSS!

Rings sen! Kärlek min vän!

2009-01-18 @ 14:04:53
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0