Godkväll.

Har varit och tränat med francia på eftermiddan, det gick jätte bra!
När jag kom hem så ställde jag mig och laga våfflor, tyvärr ingen vispgrädde här inte utan fullkorns vetemjöl, mjölk, vatten, lite smält smör och bakpulver;)
Vi fick i julklapp ett våffelgärn av mamma, som funkade jätte bra. Man kan göra 2 våfflor samtidigt så de gick väldigt snabbt. Dom blev härligt knapriga och goda i kanterna;)
Efter de så har vi lekt med lillan, hon hade sån energi innan hon somna. Helt otroligt, allt va roligt tillslut:)
Nu har jag nyss kollat på lyxfällan, stackars människor! Tur att jag har en underbar pojkvän som hatar skulder, vi har inga skulder alls. Det känns så skönt att spara pengar och sen köpa det vi vill ha:)
nej nu ska vi bada
puss kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud va go hon är. Mormor o jag längtar till onsdag så mycket. Då får lillen sina burkar med prickar, rosa lurvmattan och dina fotoalbum. Vi ringer sen. Puuussssss

2009-01-30 @ 07:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0