Godmorgon!


alla har vaknat utan pappa bus..pato sov här och han är osså vaken.
Idag vet jag inte vad som händer, vi kanske ska till solna och kolla priser på tatueringar:) wwwiiiiiiiiiiiieeeee
här komer lite bilder på lillan imorse:


gullrumpan, mamma älskar dig så mycket<3

-Vad ska du esmeralda?  jag ska till pappas xbox som ligger i påsen därborta:) kom inte efter mig!

en bra bild på kända luggen;)

och lådan är ju kul som vanligt;)

snygg närbild...dreggel dreggel...

hitta lite bilder från i torsdagskväll tror ja de va när faster noelia natta lillan!
   
sorry noe för bilderna men vi alla vet att du är fin ändå<3
haha
och på mig från den kvällen:
 
jag vad säger man...viiiiiiiiiiiiiiiiiting, jag måste sola genast.

"puss kram cykelram - Francisco"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0