jag ensam hemma..

..jag fick hämta ett paket i dag från posten som var från min kära mormor. Vi hade beställt massa fint till lillen, mig och mamma. Mormor hade lagt ner nästan allt vi beställt förutom lite inredningsgrejer till lillans rum som jag får ta sen när dom kommer upp. Jeansen mamma beställde passa dock inte henne så mormor skicka med dom oxå.
Allt var så fint lillan fick 2 linne bodys, en jätte fin gossevalp, pjamas och strömpbyxor. Jag fick ett par chinos som ja nog kommer leva i till våren, dom passa perfekt. Jeansen som mamma inte kunde ha sydde jag in och vipps så blev dom oxå ett par favoriter till våren. Tack underbara mormor! Hon skickade även med massa barnklädersmönster som jag ska kolla på sen och se om jag hittar nått fint jag kan sy till lillan:) Hoppas!
Ja, och här kommer massa  bilder på mig, tagna av mig oxå för jag är ensam hemma, mitt hjärta är hos sin kusin och spelar fifa. Då kunde jag passa på och prova massa kläder och visa er;)


Den hära outfiten kommer jag ha flitit på mig från och med nu...
...jag fotar i min dotters rum...visst e mattan söt hon fick av sin mormor i julklapp?!:)

Visst blev byxorna bra?!

så blev dom bakifrån....jag vet jag har ingen rumpa men ja ska träna mig till en;)

min älskade skinnimitationjacka från divided....älska!

Ja, så här ser mina chinos ut...såååå läckra!

snygg med enkelt vitt linne under tycker ja...

Dom sitter faktiskt ganska bra där bak för att vara chinos för jag har nämligen provat massa och dom här har suttit bäst på mig.

...det här är ett par andra nya chinos som jag köpt, lite annorlunda än dom andra men oxå snygga tycker ja...lite tajtare upptill.

..skorna jag har här är min mormors gamla, så heta!


så vad tyckte ni??
nu ska jag gå och sussa, hörs imorgon!
kramkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0