kladd...

..jag trodde inte att ja va så rädd för kladd men bara lillan får nått kladd på sig är ja där o torkar..as jobbigt men ja har slutat torka hennes mun nu när hon äter bara för att ja hörde att man skulle låta dom kladda medans dom äter runt mun för att det tränar bara deras tungförmåga, a ni fattar men när ja kommer in till köket idag så ser ja lillan så här....


hmm...undra om det är hon som kladdat ner sig eller om det är pappa bus som jävlas me mamma??:)



p.s hon e fortfarande kladdig fast pappa tvättat...de blir nog till att bada imorgon! puss kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir bara kääääääääääääär i henne

Zara den 19/2 kl:16. Det är spikat och klart..Puss

2009-01-06 @ 22:18:42
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du någon mail jag kan nå dig på?



/Emma

2009-01-07 @ 00:56:02
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart vi måste beställa något från sidan. Va mycket fint dom hade till Esmeralda. Puuuuss

2009-01-07 @ 11:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0