Måndag och babysim...

hej hej..vet ni jag glömde babysimmet idag, jag tycker de va jätte tråkig. Varför måste jag vara så glömsk?!
Jaja idag har vi iallafall varit i stinsen köpcentrum och shoppat lite, faktiskt väldigt fint och stort centrum tycker ja. Sist jag var där höll dom på och göra om så allt var väldigt rörigt och stökigt. Jag tänkte hälsa på mammas kusin eva som jag inte träffat på ett tag för hon jobbar nämligen där, men så klart så va hon ledig just denna dag. Tråkigt!
Efter vi varit i köpcentret så åkte vi hem och det var inte bara vi som skulle hem halv 5 en måndag;)
nej utan det tog typ 45minuter innan vi va hemma, plus de så var jag och francisco hungriga då vi inte ätit sen morgonen och gissa hur vårat humör va?!
-inte den bästa men när vi kom hem så fick vi i oss lite mat sen åkte vi och hämta upp francia i tumba, för att sedan storhandla på willys..Vi handla massor och fick denna gång verkligen mycket för pengarna.
Efter vi handlat lämna vi av lillan och francia hemma hos henne och vi åkte hem för att lämna maten och aa ni vet;) sen för att gå o träna. Känns så skönt att komma igång och träna.
Nu har jag nyss haft ett långt och skönt bad med hårinpackning och grejer, len som esmeraldas rumpa e ja;)
Nej nu ska ja kolla lite på internet sen sussa!
godnatt mina nära och kära<3


Pappa bus satte lillan framför tv inne på din sko...

..han är inte dum heller, hon satt fastklistrad där medans vi titta på skor<3

Francisco, benjamin och liset..

och här e jag..kolla på skor till lillan...

...dagen outfit var peak jackan, tröja gina tricot, linne hm, byxor bikbok och mina assnygga pokahontas skor som jag kallar dom...från scorett tror ja.

Min underbara dotter och jag gosar efter hon sovit en liten tupplur...

..hon är det bästa jag har, älskar min dotter så himla mycket..

..gullunge flörtar med pappa som fotar;)




lillan hälsar godnatt innan hon somnar...mobilkamerans ljus e lite stark..haha

kram kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens finaste tjejer har jag. Fralle också förstås. Synd att Eva var ledig. Åhh vad mormor och jag längtar tills nästa onsdag. Ska pussa ihjäl er. Älskar er

2009-01-27 @ 06:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0