real...

madrid är på tv nu...just nu 1-0 till real..kul jul! stackars fralle som sitter på jobbet framför jobb datan och kollar haha fick inte byta pass idag men dom har lugnt på jobbet så han kan titta:P
idag har vi verkligen slappat...inget smink o pjamas fortfarande på mig hampus o lillan...det ända vi gjort e att lagat mat o gått o hyrt en film...sen har vi degat hemma, jag har kollat på the hills maraton på mtv så roligt haha...nån som sätt de? jag tycker de är så töntig men såååååå likt verkligheten, jag känner igen många av mig och mina vänner där..haha
jaja nu roppar lillan så måste gå puss så länge

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 22:49:56
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0