tripp....

halloj nu e ja helt plötsligt i västerås med lillan...pappa jobbar:( vi åkte hit spontant på eftermiddan för att träffa mormor och morbröderna vi sakna dom såå! innan vi åkte hit så var ja o min lilla familj plus angelo i kungens kurva o handla lite smått o gott..för imorse så sa ja till pappa torres att klä på lillan och efter en stund skrek han hjälp mig ja hittar ingen body som passar o inga strumpor... ja vet svara jag och såg lite ledsen ut, hon har ALLT annat, eller hon har massa bodyn i rött o så men vi har inga fina byxor eller kjolar till dom:( nej men då får vi åka o köpa de nu...wwwiiiiieeeeeeee säger ja :) det är nämligen så att ja har velat fråga om vi kan köpa de men eftersom hon har sjukt mycket kläder som man kan se i hennes garderob så har ja inte vågat fråga, ja trodde bara svaret skulle bli som vanligt hon har ju massor, men ojs å fel ja hade pappa bus får nog klä på lillan oftare...gissa va han satte på henne??? adidas dressen som de står chile på sååå klart;)
vi var oxå inne på elgiganten och handla ett ställ att hänga upp våran nya tv på, vi börjar bli lite rädda att hon snart har ner den för hon når den nämligen precis när hon sitter i gåstolen;)
efter de åkte vi hem och francisco åkte till jobbet, jag hann bara äta o packa och lillan kissa igenom blöjan, bytte kläder så åkte vi...
..resan gick super jag var bara helt svettig när ja kom fram för lillan ville ju vara överallt i tåget, upp ner ut in ja hon skulle göra allt för att charma alla på tåget, tänk sen när hon lär sig gå...shiit synd att de inte finns säkerhetsbälten på tågen!
när vi kom fram stod fina mormor där o vänta på oss vi åkte direkt till gammelmormor och hejja. fick en kappa av henne som ja kapa av direkt och gjorde ett skärp av de som blev över:) fiffig är mitt förnamn. efter de hämta vi upp brorsan som ville hälsa på oss innan han åkte o sov hos farsan...sen hem och åt åkes köttbullar.
Vi tog ellos nya katalog och la redute och kryssa i allt va vi ville ha i dom..hitta lite fint faktiskt..längtar till de kommer på posten.
nej nu ska ja sluta skriva o sova istället.
måste ringa min stora babbe först.
godnatt sov gott




hur söt får man va, det borde vara olagligt att vara så söt jag menar mamman kan ju äta upp henne:)


kolla stora tjejen som sitter helt själv:)


tjejen framför va kul att flörta me;)


..hon fråga om hon fick fotta 2 söta tjejer..och visst fick hon de:)




pappa vi älskar dig, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0