en paket komelastat:)

med massa kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul, wwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiee

ett stoooort rosa paket..

och ett lite mindre brunt paket:)


så här nyfiken är jag nu:P

som ni kanske förstår så är det hudvård och smink jag ska sälja.
Jag är nu hudvårdskonsult hos mary kay och kommer ha massa fina erbjudanden på både hudvård och smink.
Jag älskar redan produkterna, och vet att jag kommer få mina nära o kära oxå att göra de, även till er andra som är intresserade av avv få ett finare yttre:)
Detta kommer vara min hobby framöver men vem vet kanske slutar med att jag jobbar med detta iframtiden bara.
only gud knows...
Så om ni låter sugna så är det bara att maila eller ringa mig, ni får självklart testa allt innan ni köper, så ni vet att ni gillar produkten osv..
puss o kram skumbanan:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej i värmen .! läser din blogg varje dag då jag får tid. Tyckte det lät intressant att få pröva dina produkter. Men har lösenord på min blogg då den är för familj och närmaste vänner. Men svara gärna till min hotmail... [email protected]



KRAMAR

2009-07-17 @ 16:01:35
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: Camilla Skarps

Hej!



Va roligt att du också ska sälja marykay produkter! jag har varit konsult i snart 2 år!

produkterna är super bra!



vilken unit tillhör du? vem är din salesdirector?



kram camila

2009-07-17 @ 16:11:03
Postat av: Anna

hur mkt kostar dom? och vad är dom till?

2009-07-17 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0