nu..

är vi hemma från stugan, vi åkte ikväll istället för imorgon bitti, skönt och slippa alla myggen men oj så mysigt vi har haft.
jag har typ utan att överdriva 100 myggbett på min lilla kropp. ja döööööööör, på ena skinkan har ja kanske 15 brevid varandra, not sexy kan ja lova.
Vi har blivit sååå omhändertagna av min familj och åkes familj, jag älskar er. tack verkligen. Dom har bjudit på mat, fisketurer (jag fick 2 stora fiskar) duktig tjej:) mysiga lilla röda stugan med sköna sängar, massa skratt och mys.

Jag har även jobbat in lite på min nya hobby;) uppskattat var det och så kul och se tre snygga damer välsminkade ute i skogen:) dom ville ju visa upp sig men närmsta stad va avesta och där är det väl inte direkt nån att visa upp sig för:D
Francisco och min bror åkte dit för att ta sig en titt och köpa tamponger, haha stackars de kom fram en tjej direkt och ville hjälpa till turisterna med att välja rätt tampong;)

jaja nu ska ja sluta snacka imorgon är det en ny dag...

puss och godnatt

p.s nu har jag inte bara en bror här nu har jag mina båda bröder, åååååå va jag älskar dom!

mamma saknar dig redan osså<3
älska älska världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0