födelsedagsparty i järna

Japp, igår bar det av till Järna hem till Norea som fyllde 23år. Vi hade en super trevlig kväll men massa djupa diskussioner, skratt och dans. Det var vekligen en udda blandning av människor där, men väldigt intressant och kul blev de. Som Moryn sa i sin blogg, en gott och blandat påse till människor.
Min sambo hämta upp mig vid 3 tiden, sen åkte vi o käka på statiol sen hem, lillan var hos farmor så vi var ensamma hemma för första gången på en natt, haha vi sov till nästan halv 12:) härligt. Men sen var det gasen i botten till min prinsessa<3 åå va hon e go, hon har dock gnällt typ 5 timmar i streck nu men jag vet varför, hon har fått en till tand så nu har hon 7 tänder:) stackars hon har fått alvedon nu och sover. skönt för henne! jaja men nu kommer lite bilder jag tagit från morrrrrryyyyyyyyyn;)


noreas mamma, noreas man och norea själv:D här öppnar hon sina fina presenter från mig o moryn

och så här såg jag ut under kvällen, här är nya jeansen jag snacka om! Om ni inte tål dom så kan ni nu sluta läsa mig blogg frånoch med nu för jag kommer ha dom tyyp jämt, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas sköna. ME LOVE!

fina flickor väntar på mat:D

poeten andre som blev min fiende i slutet av kvällen, han vart så arg och full så han fick gå o lägga sig, vi hade djupa diskussioner angående kläder och mode. Nu i efterhand ganska värdelös diskussion, men men vi båda hade våra starka åsikter. *gubbarna satt i vita soffan*

*och brudarna satt i bråa soffan*

Moryn: ooo my gud norea äter sin 5.te bakelse som sin far bakat och jag orkar knappt 1:)
Lollo: hahahhahah
Norea: vadå jag kan äta hur mycket som helst utan att bajsa, bra va?!

(påhittat men nästan sant)  haha

goda var dom iallafall, men inte fler än 1 gick o äta för min del

alla diskuterar:)

medans jag trycker i mig det bästa med kvällen var biggis supergoa bröd han bakat:)

mys i soffan, hade dock varit mysigare om biggi inte tagit ut dom kockta äggen ur kylen:)

pose





nu vakna lillan, måste gå!
kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad mycket roliga bilder! Tycker jeansen var riktiga Lollo jeans ;) Fina du!

2009-06-08 @ 14:51:47
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0