godagens

Hallå där!
Just nu är vi hemma hos pappa och leker, eller ja lekte för båda småttingarna sover just nu och pappa är o handlar mat. Imorse var vi på min bror rasmus avslutning, shhhit jag fick ont i magen, alla mina gamla lärare från högstadiet var där, skrynkligare än nånsin, 2 st hejja, vet inte om det var possetiv eller negativ, gamlingarna kanske inte känner igen mig som mamma louise:) haha min gamla gymnastiklärare hälsa iallafall och sa: Oj vilken snygg morsa, haha nej men de är ju du:) haha de tyckte jag va lite kul, sen snacka vi lite o på fullaste allvar tror ja han blev kär:) skämt o sido nu! 

igår övningskörde ju jag o fan va de e  kul alltså, igår körde vi all slags backning och jag trodde inte ja kunde backa men fan ja va grym:) stolt! ska aldrig mer underskatta mig så som ja gjort.
idag har ja oxå körning, kul kul! och på söndag ska ja få köra låååångt eller jaa iallafall  7 mil fram och tillbaka:) det kommer bli kul! vi ska till åkes stuga o titta lite, han har ju köpt upp stugorna brevid hans så nu haar han hela bullerbyn:) vi kommer garanterat dit o hälsar på i sommar!

föressten vart i ******** är sommaren, här har ja me mig bikini o grejer för att sitta på löga o steka, så ba regnare som fan, just nu när jag skriver så titta solen fram för första gången på länge, hmmm de måste betyda nått:P

saknar min kära sambo nu, sååååååååååååååååååååååååååå mycket om inte mer!

jag har massa bilder o visa er så titta in senare;)

puss kräm cykelrääm


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så bra, då tittar jag in senare darling!!! Jag håller med vart fan ær sommaren hatar detta skitvæder!

Hørde att ni skulle på fotboll, hoppas ni slipper regn isåfall! Nu slutar jag før dagen, snart heeeelg! Nær børjar esmeralda på dagis o du på jobb igen? puss

2009-06-11 @ 14:51:26
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0