Godkväll:)

Nu är vi i Västerås! Härligt!
När vi kom fram hämta min mamma upp oss, min fina mamma:) kul o se henne igen:P
Sen åkte vi till Hälla och köpte ett par skor till lillan som hon faktiskt haft på sig hela dagen, vi åt glass o drack late. Sen gick vi till leksaksaffären. oj så mycket saker dom hade, mamma och jag blev som barn igen:) Vi kunde ju så klart inte hålla oss så vi köpte en bil till henne:) en rosa, som hon både kan sitta och leka på och gå med:) hon bara älskar den!
Igentligen så blir de en förtidigt födelsedagspresent från gammelmormor men hon har fått haft den hela kvällen.
Vi åkte så klart oxå o hälsa på min mormor:) så söt! hitta alltid massa fint där, rena guldgruvan för mig:D ska åka dit igen i veckan och träffa mormor sen plocka ihop massa saker jag ska få med mig hem:)

nu sover lillan och jag måste oxå nattas för imorgon är de tidig övningskörning som gäller:D

så sov så gott där ute!

puss kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till med øvningskørningen gumman! Hoppas du har ditt kørkort snart! Puss!

2009-06-09 @ 08:28:06
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0