gooo..

Natt!




Våran dag :
*missa bussen som nu går 1 gång i halvtimmen
*kaffe me mjölk
*hemlagade nudlar med köttbullar o grönsaker mixat o klart i skål, åts av alina och esmeralda, uppskattades:)
*promenad i regn
*lockarna blev till raka spiror
*kinesisk mat med hela A-laget
*systemet ville tömmas av ryskan, iaf körsbärsvinen;)
*hem igen till chilenar-syrianen
*esmeralda´s 9.onde vurpa (lär sig gå)
*bula(märke) sen tidigare har hon en blå läpp(fläskläpp) två baota stora lår, ser ut som roberto carlos barns lår (av sprutorna hon fick i onsdags), och en röd prick som vägrar gå bort (hudutslag av nått slag sa läkaren)
*barnhångel (låter värre än vad de e) så söta<3
*topmodel (gammla avsnitt) bara irriterande!
*moryn visa gamla bilder på oss när vi precis fött våra barn och gjorde stan(vad tittar folk på??) ja man kan ju undra!
*fick en tuttchock(kan ha nått o göra med det jag skrev innan) kul.
*moryns make visste inte om jag var för tjock eller om jag var för smal så han la ner 2 paket bröd i våran vagn (ett morotsbröd och ett va fan heter de nu, tekakor?! hjärnan e trött! (alltid är de nån som tänker nu) iaf tack jimmie
*låna ett paraply med usa flaggor på(igentligen england men ändå inte lätt för en blondin o gissa rätt)
*sprang till bussen med mitt paraply och vagn i spöregn, esmerala sur och jag sur för att jag tror hon slängt av sig mössan fast hon bara hade gömt den under henne(hur lyckas hon, jag menar vi har varit utan mus till datorn i snart en vecka, den är spårlöst försvunnen och hon hade den sist) vi har frågat henne miljoner gånger vart hon lagt den men hon bara skrattar(stackars föräldrar)
*äntligen hemma, blöt som en hund eller iallafall luckta som en blöt hund
*blev serverad chiliconcarne(eller hur fan stavas de) tack!
*massa tv-tittande (as bra program ikväll) först dans, sen skratt, sen inredning, sen bråk. allt i ett!
*målade naglarna mellan avsnitten (både händer och fötter)
*läsning av mina favvobloggar (carolina gynning och elin kling är 2 favoriter) sen har jag graaf systrarna, ja ni vet massa blondiner:)
*åt upp en super god danonino yougurt som vi köpt till vår dotter (pappa arg:) mamma glad och mätt:) jag tyckte jag behövde den mer)
 *och nu sitter jag här, tröttare än nånsin och ska sova men först 1 blogg till hinner jag sen ta bort smink sen borsta tänderna sen kanske äta nått för att ja kommer på att ja e hungrig sen kissa sen borsta tänderna igen, ja ni vet ja lägger mig om ca. en timme!
nej nu måste ja sluta!

kram på er därute, hoppas ni gillade min dag lika mycket som jag:)
ni får bilder imorgon, kanske till och med en tuttchock;)

kärlek


Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill att ni kommer tillbaka till västerås

2009-06-19 @ 00:12:22
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: moryn

hah sötnos! Puss

2009-06-19 @ 12:04:54
URL: http://metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0