My lovely mother and her teeth<3


älskar dig över allt annat, önskar det all lycka i världen, du är så himla snäll o go rakt igenom, "lagom" tjatig och underbar mor, du bryr dig så mycket om oss, hampus rasmus och jag! inte konstigt att jag känner som jag gör för esmeralda, jag har ju sätt hur du är mot oss, dina barn. så kärleksfull och orolig, som det ska va.
När jag blir stor vill jag vara som dig, fast med lite mera stake om du förstår vad jag menar:)
godnattsesimorgonsovgottälskardigmestihelavärlden
dom orden har vi sagt till varandra så långt jag kan minnas, varje gång vi gått och lagt oss. häftigt va?!
Har ni nått speciellt som ni sagt eller gjort vid läggdags med er mamma??
jag vet iallafall att min bästis tessan o amanda och hennes mamma sa alltid: puss i rumpan!
hihi lite gulligt tycker jag.
jag har faktsikt en sång som jag sjungt till esmeralda som jag har hittat på sen hon föddes, den viskar jag i hennes öra varje kväll eller sjunger innan hon somnar. det som är bra med låten är att de är jag som har hittat på den så den kan vara hur lång som helst eller hur kort som helst:D
just ja, det jag och min mamma sa till varandra eller säger har ändrats lite sen min bror var liten, för det är ju en ganska lång text o säga och det var svårt för mina bröder och hänga med så rasmus härma oss när han var liten och sa:
älskaälskavärden
hur gulligt är inte de?! så nu när vi ska messa godnatt så skriver vi bara de:D


så ni vet:)'

puss o go natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh jag blir så rörd..ja nu förstår du hur jag känner för er mina älskade barn. Va gulligt du skriver. Älskar dig så mycket..Vi ses på lördag.Puss och kram

2009-06-23 @ 06:34:26
Postat av: Pernilla

ja vad gulligt! haha då førstår jag varfør du skriver ælskaværlden. SØTT!

2009-06-23 @ 09:07:34
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kunde inte låta bli att skriva igen och tala om att du är världens bästa dotter och killarna är världens bästa söner. Tycker det var så fint skrivet utav dig. Puss

2009-06-23 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0